Orchidea Creative Group, przygotowała dla firmy Peklimar – producenta wyrobów wędliniarskich - kampanię promującą nowość w ich asortymencie – linię wędlin Delicjum. Orchidea - znana z nowatorskich pomysłów - i tym razem zwróciła na siebie uwagę ciekawym projektem.
Kolekcja Delicjum to aromatyczne wędliny o hiszpańskim czy francuskim temperamencie. Szynka marynowana oraz marynowane kiełbasy zapraszają koneserów szlachetnych wędlin jak i pasjonatów win, w kulinarną podróż. Katalog produktów, wykreowany przez zespół Orchidei to ekskluzywny folder, prezentujący kompozycje wędliniarsko-winiarskie, w klimacie podróży po urokliwych regionach Włoch czy Francji. Orchidea Creative Group, umiejętnie stosując marketing sensoryczny, niestandardowo zrealizowała marketing produktu, wskazując dla niego możliwe kompozycje kulinarne. Tak przeprowadzony branding, wraz z materiałami wspierającymi sprzedaż, zapewnia nadanie linii wędlin Delicjum miana produktów premium.Kolorystyka, dominująca na zaprojektowanych opakowaniach, etykietach, bizerbach, banderolach i pozostałych materiałach POS to purpura i złocenia, w otoczeniu floralnych ornamentów. Całość konotuje szlachetność i dostojność, co koresponduje z klasą linii Delicjum.
Walory wędlin Delicjum ukazane w takiej oprawie, niewątpliwie wpłyną na jakość sprzedaży asortymentu Peklimaru, gwarantując jej sukces.
Link do strony artykułu: https://2fwww.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/orchidea-creative-group-dla-peklimaru